Jak mogę zapisać się na usługę podania kroplówki?
Na usługę podania kroplówki można zapisać się przy pomocy kalenadarza https://www.vitalmobile.pl/uslugi/ , telefonicznie pod numerem telefonu 720 994 839, mailowo biuro@vitalmobile.pl lub przy pomocy komunikatorów mediów społecznościowych – instagrama oraz facebooka.
Gdzie jest podawana kroplówka?
Miejsce podawanie kroplówek uzależnione jest od pacjenta, swoje usługi wykonujemy w domu pacjenta, hotelu, miejscu pracy. Działamy tylko mobilnie.
Jak wygląda procedura podania kroplówki?
Podanie kroplówki rozpoczyna się od zebrania od pacjenta wywiadu medycznego. Po ocenie potrzeb pacjenta oraz jego oczekiwań dokonujemy wyboru odpowiedniej kroplówki. Po wypełnieniu przez pacjenta oświadczenia i zgody na zabieg przechodzimy do części zabiegowej gdzie zakłada się wenflon i następuje podłączenie kroplówki. Zalecamy przed kuracją kroplówkową skorzystać z naszych pakietów badań krwi aby sprawdzić aktualne niedobory składników mineralnych oraz witamin.
Jak długo trwa podawanie kroplówki?
Sam proces podawania kroplówki trwa około 30 minut. Jest to zależne od rozmiaru wenflonu, który zostaje wybrany indywidualnie dla pacjenta.
Kto podaje kroplówki?
W Vital Mobile kroplówki podawane są przez wykwalifikowany i doświadczony personel medyczny (ratownik medyczny).
Jak często stosować kroplówki witaminowe?
Częstotliwość podawania kroplówek ustalana jest indywidualnie dla każdego pacjenta. Zależna jest od niedoborów w organizmie oraz oczekiwań pacjenta. Najczęściej zaleca się przyjmowanie kroplówki raz w tygodniu przez okres 2 miesięcy, jednakże poleca się kroplówki nawet od czasu do czasu jako zastrzyk odświeżająco – energetyczny na przykład przed wyczerpującym wydarzeniem sportowym czy ważnym spotkaniem. Jednorazowe podanie kroplówki pozwala poczuć się lepiej po ciężkim i pracowitym dniu i stanowi ogromny krok do przodu w drodze do zdrowia.
Czy podanie kroplówki jest bolesne?
Podanie kroplówki poprzedza założenie wenflonu , jest to uczucie podobne do tego, jakie występuje przy pobieraniu krwi w laboratorium. Sam proces wkłucia trwa kilka sekund. Dla każdego pacjenta indywidualnie dobieramy rozmiar wenflonu i robimy wszystko, żeby ograniczyć dyskomfort z tym związany do minimum.
Czy po podaniu kroplówki mogę wrócić do pracy?
Tak.
Nie ma żadnych przeciwwskazań, praktycznie od razu po zakończeniu podawania kroplówki można wrócić do aktywności zawodowej.
Ile kosztuje kroplówka?
Bazą do wlewów dożylnych jest glukoza, PWE (elektrolity) bądź 0,9% roztwór NaCl. Do tego dołączamy różne substancje odżywcze w zależności od stanu zdrowia oraz poszczególnych potrzeb. Koszt kroplówki zależy więc od ilości podawanych związków. Żeby ułatwić wybór, ułożyliśmy kilka zestawów, które dzięki synergicznemu połączeniu zapewniają maksymalizację efektów. W takim przypadku cena wynosi od 200 do 300 złotych. Do usługi należy doliczyć dojazd ceny wg. cennika.
Ile zapłacę za wizytę, jeśli wizyta będzie dotyczyć kilku osób?
W przypadku zamówienia usługi domowej kroplówki dla kilku osób za dojazd i koszt wizyty zapłacisz tylko raz. Natomiast koszty badań będą liczone zgodnie z cennikiem, dla każdego Pacjenta z osobna.
Masz dodatkowe pytania?
Nasz personel medyczny chętnie udzieli odpowiedzi. Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 720 994 839, adresem mailowy biuro@vitalmobile.pl lub przy pomocy mediów społecznościowych – instagrama oraz facebooka.
Pobieranie krwi
Czym zajmuje się strona Vital Mobile – pobieranie krwi?
Vital Mobile to serwis, którego celem jest zwiększenie dostępności służby zdrowia poprzez umożliwienie zamawiania usług medycznych prosto do Twojego domu. Za pośrednictwem serwisu możesz szybko i wygodnie zamówić domowe pobranie krwi lub kroplówkę witaminową, a jedyne czego będziesz potrzebował do zamówienia to komputer lub smartfon. Dbamy o najwyższy standard wykonywanych usług. Specjaliści świadczący usługi zamawiane za pośrednictwem Serwisu są staranie dobierani na podstawie posiadanych kwalifikacji, doświadczenia oraz podejścia do naszych Pacjentów. Współpracujemy z liderami branży laboratoryjnej i medycznej w Polsce, wspólnie starając się zapewnić dostęp do najwyższej jakości usług. Stopniowo rozszerzamy również zakres świadczonych usług. Oprócz wizyt domowych gdzie nasi specjaliści pobiorą krew oraz inny materiał, oferujemy również kroplówki witaminowe oraz inne usługi. Szczegóły w cenniku.
Z jakim wyprzedzeniem mogę zamówić wizytę domową?
Domowe pobranie krwi lub inną usługę medyczną w serwisie Vital Mobile możesz zamówić najwcześniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem, lecz nie później niż godzinę przed planowaną wizytą.
Jakie dane i informację będą potrzebne podczas zamawiania wizyty domowej?
Aby zamówić domowe pobranie krwi lub inną usługę medyczną należy podać dokładny adres Pacjenta. Następnie w procesie zamówienia wizyty należy się zarejestrować, uzupełniając formularz rejestracyjny: imieniem i nazwiskiem Pacjenta, rokiem urodzenia, adresem e-mail oraz telefonem kontaktowym. Jeśli zamawiasz wizytę dla siebie w formularzu rejestracyjnym należy umieścić swoje dane. Jeśli dla osoby bliskiej część formularza należy uzupełnić danymi Pacjenta (imię, nazwisko, rok urodzenia), część swoimi (adres email, telefon kontaktowy). Takie rozwiązanie sprawdza się w szczególności, gdy usługa zamawiana jest dla osoby starszej lub dziecka. Na koniec pamiętaj o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz Regulamin i Politykę Prywatności. Jeżeli chcesz zamówić pobranie krwi z zakupem badań laboratoryjnych koniecznie musisz wiedzieć jakie badania chcesz wykonać lub wybrać jeden z pakietów badań dedykowanych dla osób z konkretnymi schorzeniami.
Czy mogę zamówić wizytę komuś innemu?
Oczywiście. W serwisie Vital Mobile masz możliwość zamawiania wizyt dla siebie lub dla osób bliskich. Jest to możliwe zarówno, jeśli zamawiasz wizytę po raz pierwszy jak i gdy jesteś naszym stałym klientem. Jeśli zamawiasz usługę po raz pierwszy, dodanie osoby bliskiej następuje w procesie zamówienia. Z kolei dla zarejestrowanych użytkowników funkcja dodawania bliskich jest dostępna z poziomu indywidualnego profilu.
Co wpisać w informacjach dodatkowych?
Dodatkowe informacje mają służyć usprawnieniu przebiegu wizyty. Wpisz to, co uważasz, za przydatne z punktu widzenia naszego specjalisty np.: kod do klatki, numer piętra, ewentualne wskazówki przy utrudnionym dostępie do mieszkania… W przypadku innych usług niż pobranie krwi napisz nam jaki lek należy podać Pacjentowi lub czy posiadasz skierowanie od lekarza na wykonanie iniekcji, kroplówki itp.
Ile kosztuje wizyta domowa zamówiona w serwisie Vital Mobile?
Koszt wizyty domowej zależy od usługi, którą chcesz wykonać. Przykładowo na koszt domowego pobrania krwi składa się koszt dojazdu i pobrania materiału oraz cena badań. Dokładne informacje o cenach usług i badań znajdziesz w zakładce „cennik” na naszej stronie internetowej.
Ile zapłacę za wizytę, jeśli wizyta będzie dotyczyć kilku osób?
W przypadku zamówienia usługi domowego pobrania krwi dla kilku osób za dojazd i koszt wizyty zapłacisz tylko raz. Natomiast koszty badań będą liczone zgodnie z cennikiem, dla każdego Pacjenta z osobna.
Czy mogę skontaktować się z osobą wykonującą usługę przed wizytą?
Oczywiście. Po zamówieniu wizyty udostępniony zostanie w aplikacji kontakt do specjalisty. W przypadku potrzeby przekazania dodatkowych informacji odnośnie zamówionej usługi lub pytań możesz bezpośrednio skontaktować się ze specjalistą. Pamiętaj jednak, że zamówić wizytę możesz tylko za pośrednictwem platformy Vital Mobile – kalendarz lub kontaktując się pod numerem telefonu 720 994 839
Jak należy się przygotować na pobranie krwi ?
Przed pobraniem krwi, najlepiej na godzinę przed zabiegiem należy wypić szklankę wody niegazowanej. W celu dopełnienia formalności potrzebny będzie również dowód tożsamości lub książeczka zdrowia w przypadku małego dziecka.(numer pesel)
Jakie laboratorium wykonuje badania?
Pobrany i odpowiednio zabezpieczony materiał przewożony jest zaraz po wizycie domowej do najbliższego laboratorium firmy DIAGNOSTYKA. Jest to największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych posiadająca w swojej ofercie szeroką gamę badań laboratoryjnych.
Jaki jest czas oczekiwania na wyniki badań laboratoryjnych?
Czas oczekiwania na wyniki zależny jest od rodzaju zamówionych badań. Większość badań podstawowych i biochemicznych wykonywanych jest do 12 godzin od dostarczenia materiału do laboratorium lub w ciągu jednego dnia roboczego. Z kolei na badania specjalistyczne można czekać od 7 do nawet 30 dni roboczych. Specjalista w trakcie wizyty udzieli dokładnych informacji, kiedy należy spodziewać się wyniku wybranych badań laboratoryjnych. Orientacyjny czas oczekiwania na badanie jest podany przy każdym pojedynczym badaniu.
Jak mogę odebrać wyniki moich badań?
Podczas wizyty domowej specjalista zostawi numer zlecenia, z pomocą którego można odczytać wyniki on-line. Wystarczy wejść na stronę www.wyniki.diag.pl, wybrać zakładkę: „wyniki na podstawie numeru zlecenia”, wpisać otrzymany kod zlecenia oraz datę urodzenia Pacjenta, a wyniki badań od razu wyświetlą się na ekranie komputera lub telefonu z możliwością wydruku. Wyniki w wersji papierowej, można odebrać również w dowolnym Punkcie Pobrań firmy DIAGNOSTYKA na terenie miasta, w którym odbyła się wizyta domowa okazując otrzymany kod zlecenia lub dowód osobisty.
Od mojego lekarza dostałem skierowanie na badania do laboratorium Diagnostyka, czy mogę zrealizować je podczas wizyty domowej?
Niestety, nie ma na ten moment możliwości realizacji zleceń lekarskich na badania do laboratorium firmy Diagnostyka za pośrednictwem naszego serwisu. Aktualnie realizacja badań laboratoryjnych podczas domowego pobrania krwi może się obyć tylko w warunkach sprzedaży komercyjnej.
Nie wiem jakie badania mam wykonać, mogę otrzymać poradę?
Serwis Vital Mobile oferuje pakiety badań dzięki którym każdy pacjent znajdzie coś dla siebie. Każdy pakiet zawiera dokładny opis badań składowych, pamiętaj jednak, że gotowych pakietów nie można modyfikować.